torsdag 10 september 2009

Torsdag!!!

Tjena! Idag har det inte hänt så mkt... Har varit i skolan som vanligt, hade idrott & då körde vi orientering. Det gör vi fett ofta! Jag gillar inte origentering så mkt.... Efter skolan så stack, Clara, Tuffe, Adèle, Viktor & Mickis hem till mig. Det blev lite stökigt när vi var hemma hos mig men sen så skulle jag på piano och då gick det bättre! Vi körde 123 stjärna innan jag skulle på piano & när jag var på piano så körde dom det själva. Efter pianot så skulle Viktor på fotbollsträning, Clara & Mickis skulle hem och Tuffe hade gått innan mitt piano började. Då var det bara Adèle och jag kvar och då stack vi till forum och köpte choklad, sen så skulle Adèle också hem & då stack jag också. Nu sitter jag här och har inget att göra, förutom att skriva på bloggen...
Hejdå! Kanske skriver mer sen! Kanske inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar