lördag 12 september 2009

Fredag & Lördag!!

Tjena igen!! Igår var jag på party:D Hemma hos min kompis Elvira. Det var jag, Tuffe, Adèle & Elvira som var där. Det var fett skooooj!!!! Vi åt chips, ostbågar & cheeze Ballz:D Sen drack vi lite redbull och fanta xD När jag drack redbull så blev jag lite hyper säger mina kompisar, fast efter typ tolv minuter så va jag vanllig igen... Jag somna vid 2- halv tre. Fast Adéle somna typ halv ett. Vi busringde en massa, lekte med elviras kaniner, hoppa studsmatta, gjorde filmer & hade kul:D Tuffe var fett speedad när vi skulle somna! Jag har aldrig sett henne så hyper förut! Hon typ mummla ut en massa oförståliga ord och skratta om man typ sa tv... Det var skoj!!! Idag åkte vi hem och sen dess har jag inte gjort speciellt mkt. Kanske skrivr mer senare! Ses:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar