onsdag 9 september 2009

Onsdag!!

Tjena igen! Jag är uppe rätt tidigt idag... Vet inte varför jag vakna så tidigt men ändå:) Igår så var det min otursdag... Jag spräckte en av skolan bollar, jag krascha en ruta på skolan, fick disikera en fisk på NO:n. Det kanske inte låter så farligt men vi vi ta ut inälvorna på fisken med händerna!! Utan handskar! Och det där med bollen... Jag och tre stycken kompisar spelade vägg på en av våra raster i skolan. Då när jag skulle skjuta sista skottet så kom den rätt högt upp. Den snuddade vid en vass sak på taket och sen när den kom ner så va det ett stort hål i den. Fast rutan var nog värst! Efter skolan så letade jag efter en kompis. Till slut så gav jag upp så jag spelade lite basket med Axel istället. När jag tillslut skulle gå hem. Axel bad han mig skjuta så högt jag kunde. Den kom inte så högt utan den kom typ rakt fram och krascha en ruta... Det här är bollen som jag sköt sönder rutan med! -------------------->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar